אולי כבר יצא לכם בעבר לשמוע על עיצוב בבלונים אך אם לאיכול להיות שתשמעו על אטרקציה חדשה ומפתיעהכאשר מדובר בעיצוב בבלוניםהכוונה היא אינה קישוט באמצעות בלונים כפי שאנו רגילים לראות בימי הולדתבר מצוותחתונות וכוליעיצוב בבלונים הוא משהו אחר לגמרי כלומרעיצוב בפני עצמו.

כאשר מעצבים באמצעות בלוניםבעצם מייצרים אלמנטים שלמים שהם מכתיבים את התחושה בחללהבלונים אינם תלויים בחלל בצורת זרים או מקשטים את השולחנותהאלמנטים המיוצרים אך ורק מבלוניםהם בעצם שמגדירים איך נראה החלל ואיך האורחים ירגישו בועל מנת לעצב באמצעות בלוניםעליך להיות אמן בלוניםאמני בלונים הם אנשי מקצוע לכל דבר אשר למדו ורכשו ידע וניסיון במקצועעיצוב בלונים הוא עיצוב בפני עצמו ואם תרצוסוג של אומנותמה הקשר להייטק אתם שואליםמיד תבינו איך עיצוב בלונים מתקשר להייטק ועוד המון תחומים נוספים.

מי עושה שימוש בבלונים מעוצבים

ובכןעיצוב בלונים חשוב מאוד להביןבעצם מתאים לכל סוגי האנשיםכל סוגי החברות וכל סוגי האירועיםמעצבי בלונים מעניקים כמה סוגים שונים של שרותיםהנה הם:

  • עיצוב אמנותי – ישנם אמני בלונים שכלל אינם עורכים אירועיםאמנים אלו בעצם מעצבים באמצעות בלונים על מנת להשתתף בתערוכות או לייצר איזו אינסטלציה דרכה יעברו אנשים ויחוו חוויה יוצאת דופןבדרך כלל מעצבים המייצרים אינסטלציות מנסים להביע ולומר משהו.

  • עיצוב אירועים – אמן או אמנית בלונים מוכשריםבעצם מסוגלים לעצב חלל בכל קונספט נבחר.  הרעיון הוא להבין מיהו החוגגמה מטרת המסיבה ולאחר מכן למצוא רעיון מרכזיאם אתם מנהלים בחברת הייטק ואתם רוצים לערוך אירוע חברהתוכלו לבחור אלמנט מרכזי בו האמן יעצב את האלמנטים השוניםאלו יכולים להיות אלמנטים וצבעים הקשורים לחברהלמשימה חדשה או בעצם לכל דבר אחר שקשור לחברה.

  • סדנאות – ישנם אמני בלונים המשלבים כחלק מהשירות שלהם סדנאות והפעלותבמשרד הייטק בו יושבים כל היום מול המחשב ופחות יוצרים קשר אחד עם השניהפעלה כזו של סדנה לעיצוב בלונים יכולה לגבש את הצוות במשרד וכמובן לגרום להם לשתף פעולה.

איך בוחרים אמני בלונים

אם אהבתם את הרעיוןאתם עובדים בחברה ואתם מעוניינים לערוך לעובדים או לחברי הצוות שלכם אירוע שובר שגרהמסיבת צוות שתכלול את עיצוב החלל מבלונים והפעלה של גיבוש ושיתוף פעולהעיצוב בלונים הוא בוודאות בשבילכם. "קובי בלוניםהוא אחד מאנשי המקצוע הידועיםהוותיקים והמוכשרים ביותר בענףקובי מעניק את כלל השרותים שקשורים לבלוניםהוא יעזור לכם לבחור את המקום ואת הקונספט יוצא הדופן של המסיבה שלכםצרו קשר עם קובי בלוניםאמן בלונים עם ניסיון עשיר וותיק והבינו כיצד אתם יכולים לפוך את המסיבה שלכם ליוצאת דופן וכמובןשיהיה לכם המון מזל טובבהצלחה וברכות חמות נוספות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם