בלונים בלונים בלוניםלא מיועדים רק עבור ילדיםאיכשהו כאשר מדובר בבלוניםכמעט באופן אוטומטי נחשוב על קישוטיםאירועים ואיך לאילדיםזה נכון שילדים מאוד אוהבים בלונים ונהנים לשחק איתםלנפח אותם ולמסור אותם מהאחד לשני אך זוהי לא המטרה העיקרית והיחידה שלשמה נועדו הבלונים.

האמת היא שהפעם הראשונה שבה הוצגו הבלוניםהם כלל לא הוצגו בפני ילדים אלא בפני משפחת מלוכה כלומרבפני אנשים מבוגריםכל אירוע יוםהולדת כמעט מזוהה ומקושט באמצעות בלוניםבלונים הרי קשורים בדרך כלל לחגיגות וסיטואציות שמחות ואיך לאבשורות הבאות נלמד על עוד כמה דברים שניתן לעשות באמצעות בלונים והאם אפשר להשתמש בהם עבור אירועים מסוגים מסוימים כמו אירועי חברה לצורך הענייןאם עדין לא שמעתם על המושג עיצוב בבלוניםמיד תבינו עד כמה העיצוב הזה יכול להשפיע על אירועים שונים ולהעלות אותם לרמות הנאה שונות ולא רק עבור ילדים.

איך בלונים תורמים לאירועי חברה

ראשיתכאשר נדבר על עיצוב בלונים לאירועים נדבר על עיצוב של ממשאמני הבלונים יעצבו את חלל האירוע בנושא מסוים הקשור לאירועלחברה או לכל נושא אחר שתבחרוישנם אמני בלונים שיחד עם עיצוב החלל מציעים להעביר סדנה לעיצוב בבלוניםהנה כמה דוגמאות לחברות שרוצות להעניק לצוות העובדים ערב מיוחד במינו ושונה:

  1. עובדי מסעדה – עיצוב החלל באמצעות הבלונים כמובן יהיה בהשראת סוג האוכל הנמכר במסעדהצוות העובדיםשיכלול את כל אנשי הצוות מהמנקים ועד המנהלים ישתתף בסדנה לעיצוב בלונים ויחד הם ייצרו אובייקטים משותפים אם במסגרת תחרות או חידון אישי.

  2. עובדי הייטק – את עובדי ההייטק או את הצוות האישי שלכם תוכלו להוציא לערב מיוחד או אפילו להפעלה במהלך יום העבודהבמהלך האירוע תועברנה סדנה שתגרום לצוות העובדים לשתף פעולה ואף להתגבש בדיוק כפי שאמורים לעשות במהלך יום העבודה.

  3. עובדי מספרה – את האירוע ניתן לערוך בכל מקום ולצורך העניין במספרה עצמהכל האובייקטים יהיו מעוצבים כמובן בהשראת מספרה ועיצוב שיער ויחד צוות העובדים יעצב אלמנטים מיוחדים כמובן בהדרכת אמן או אמנית הבלונים.

אירועים מהסוג הזה שיכללו גם את עיצוב החלל באמצעות הבלונים וגם הפעלה או סדנת גיבוש והיכרותיכולים להתאים לכל חברה או עסקעם בלונים אפשר לעצב אובייקטים בנושאים שונים לכן העיצוב בהחלט יכול להתאים לכל גיל ולכל אירוע.

שונה וייחודי

אירוע המעוצב באמצעות בלונים בלבד יעניק לחלל תחושה שונה לחלוטיןהמטרה היא לגרום לכלל האורחים לחוש כאילו הגיעו למקום חדש למשך כמה שעותבנוסףהסדנאות או ההפעלות של אמני הבלונים יכולים ליצור גיבוש,שיתוף פעולה והיכרות בין אנשי צוות העובדים יחד בכל הגילאיםישנם אמני בלונים שונים ועל מנת לבחור את האחד שיעצב לכם את האירוע המוצלח ביותר וכמובן בסגנון שלכםעליכם להתרשם מהעבודות השונות שיצר בכל מיני אירועים שוניםאירוע הכולל עיצוב בלונים יהיה מיוחדיוצא דופן ושמח במיוחד.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם