חשבו על האירוע המוצלח ביותר שהייתם בו ולאחר מכן דמיינו לעצמכם שתוכלו לערוך אירוע יותר מוצלח שאף אחד לא ישכח עוד שנים רבות. ישנן המון אטרקציות מגניבות וקונספטים שונים שבהם ניתן לערוך אירועים אך במאמר הבא אספר לכם על אירוע בסגנון שאולי עוד לא יצא לכם לבקר בו.

אני מדברת על עיצוב בלונים לאירועים. אם אתם חושבים שאני מתכוונת לקישוט האולם שנערך בו האירוע אז זו לא הכוונה שלי. כמובן שאת הבלונים אנחנו פוגשים בכל אירוע שנגיע אליו אך בדרך כלל הם חלק מהדקורציה של האירוע ועיצוב הבלונים הינו משהו שונה לחלוטין. עיצוב מהסוג הזה מעניק חוויה שונה לגמרי וממש משפיע על כל החלל בתחושה כיוון שהוויזואליות של עיצוב הבלונים תכניס אתכם למעין עולם אחר לכמה שעות .

איך זה עובד

ובכן, עיצוב בלונים לאירועים עובד בצורה כזו שאמן או אמנית בלונים המתמקצעים בתחום מעצבים לכם אירוע קונספטואלי ייחודי משלכם. הכוונה היא לעיצוב של ממש. בדרך כלל האירוע נעשה בנושא מסוים המאפיין את בעל או בעלת השמחה. בוחרים נושא אהוב עליהם או מאפיין בולט שלהם ולצורך העניין אם נערה חוגגת את יום הולדת ה- sweet 16 והיא מאוד אוהבת את עולם האפנה, אמני הבלונים יערכו את האירוע בצורה כזו שתאפיין את נושא האפנה. כל החלל יכול להיות מעוצב בצורה של מסלול דוגמנות ומשולב באלמנטים השייכים אל העולם הזה כמו בגדים, מראות של שידת איפור, מצלמה ואלמנטים נוספים. האלמנטים שקיימים בחלל כמו השולחנות, הכיסאות או בר המשקאות יכולים להיות משולבים יחד עם עיצוב הבלונים ובהתאם. בקיצור, ניתן לייצר המון אלמנטים שייגרמו לאורחים להרגיש בתוך עולם הקשור לתחום האפנה. אולי נדמה לכם שסגנון כזה של אירוע מתאים רק לילדים או נערים ונערות בגיל העשרה אך הנחה זו מוטעית מיסודה. אמן בלונים מוכשר יכול לערוך אירוע לכל גיל ובכל קונספט בין אם בעלי השמחה הם ילדים קטנים או אנשים מבוגרים יותר החוגגים 90 או 60. חלק מאמני הבלונים האחראים לעיצוב האירוע כוללים בתוכו גם סדנאות והפעלות כך שאם אתם מעוניינים לצורך העניין לערוך אירוע חברה קונספטואלי, תוכלו לשלב סדנת עיצוב שתגבש את העובדים שלכם ותגרום להם לשתף פעולה.

איך בוחרים את אמן או אמנית הבלונים

כאשר החלטתם שאתם מעוניינים לערוך אירוע המשלב עיצוב בלונים, תוכלו לפנות אל אמן בלונים ולהתרשם מן העבודות השונות שמציג ויחד להבין האם הוא יוכל להגשים ולהוציא לפועל את הרעיון אותו תרצו להפיק עבור האירוע שלכם. אטרקציה מסוג כזה יכולה להעלות את האירוע שלכם אל גבהים חדשים ולגרום לאורחים שלכם ולכם כמובן לזכור את האירוע הזה עוד שנים רבות. אמני בלונים מטרתם היחידה היא לשמח אנשים ולכן יעשו הכל על מנת לגרום לכם להיות מרוצים מהעיצוב של האירוע ולשמוח עד השמיים.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם