כאשר נערים מגיעים לגיל המצוות הם עולים לתורה וכמובן איך לא, חוגגים את אירוע הבר-מצווה שלהם. ישנם ילדים שעבורם עורכים אירועים נוצצים וגדולים וכאלו שלא מעוניינים לחגוג כלל. רוב הפעמים, אירועים אלו נראים דומים אחד לשני אך אם הילד שלכם עומד להגיע אל גיל המצוות ואתם מעוניינים לערוך עבורו מסיבה קצת יוצאת דופן בתוכן שלה, השורות הבאות וודאי יעניינו אתכם.

אם טרם יצא לכם להשתתף באירוע שכולו מעוצב בבלונים ללא שום אלמנט אחר אז מחכה לכם הפתעה. עיצוב בבלונים חשוב לומר, אינו קשור לקישוט האולם בו נערך האירוע בשום צורה. עיצוב בבלונים בלבד הוא עיצוב העומד בפני עצמו. כמעט כל האירועים השונים מקושטים באמצעות בלונים שונים וצבעוניים. אם אלו זרי בלונים המפוזרים בחלל או בלונים ענקיים ובתוכם עוד בלונים וכולי. המטרה של עיצוב בלונים היא לא לקשט את האולם אלא להשפיע על התחושה בו. בשורות הבאות אספר קצת על העיצוב עצמו ואולי תיפתחו בפני רעיון חדש ומגניב.

התאמת העיצוב לאירוע

עיצוב בלונים לאירועים הוא עיצוב אותו צריך ללמוד וכמובן לקבל ניסיון מקצועי. מי שאחראי על עיצובים אלו הם לא אחר מאשר מעצבי הבלונים המוכשרים. אמני הבלונים עברו הכשרות רבות ויודעים להתאים את העיצוב לכל אירוע מסוים. אז במה מתאפיין עיצוב בבלונים:

  • התאמת האירוע לגיל: עיצוב בבלונים גם אינכם נוטים להסכים, מתאים לכל הגילאים מגיל אפס ועד מאה. אמני הבלונים יודעים בדיוק כיצד להתאים את העיצוב אל קהל האורחים באירוע.
  • רעיון: הרעיון בא לידי ביטוי כאשר לוקחים נושא מסוים והוא מהווה את ההשראה העיצובית. במקרה הזה ילד חוגג בר-מצווה. אפשר לקחת מאפיין של אותו ילד או לחלופין תחביב או דמות להערצה. כל האולם יהיה מעוצב באלמנטים הקשורים לנושא. נושאים נבחרים יכולים להיות כדורגל, להקה אהובה, מוזיקה או כל רעיון אותו תרצו להגשים. אמני הבלונים מספיק מנוסים על מנת לעצב סוגים שונים של אירועים.
  • הפעלה: ישנם אמני בלונים שכחלק מהשירות של עיצוב הבלונים הם גם מעבירים הפעלה עבור האורחים. ההפעלה משלבת את השלבים הבסיסיים של עיצוב בבלונים וכל אחד מן האורחים יעצב אלמנט משלו. הפעלה זו יכולה לגבש את האורחים אחד עם השני ובמקרה הזה את הילדים בינם לבין עצמם.

איך בוחרים את הרעיון

את הרעיון לאירוע מוטב שיבחר האדם החוגג אלא אם כן זו מסיבת הפתעה. האדם החוגג ירגיש שזהו לחלוטין האירוע שלו כאשר הוא יופיע לחגיגה וכל החלל יהיה מעוצב באלמנטים המאפיינים אותו וקשורים אליו. המטרה של עיצוב בלונים היא לגרום לבעל או בעלת השמחה וכמובן יחד עם האורחים המוזמנים להרגיש כאילו הגיעו אל עולם אחר לכמה שעות. עיצוב בבלונים יכול להתאים לא רק לימי הולדת ובר-מצוות, הוא מתאים לאירועי חברה, אירועי השקה, מסיבות סיום וכל סוגי האירועים השונים.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם