כמה אפשר לחגוג אירועים מסוימים באותה הצורה. שוב חלל האירוע מלא בקישוטים המפוזרים באופן רנדומלי בחלל ובצד האולם ישנו שולחן שעליו מונחים כל המטעמים והכיבוד. אם אתם מתכננים אירוע בקרוב ומתחשק לכם לחשוב קצת מחוץ לקופסה, המאמר הבא בהחלט יכול לפתוח אתכם לכיוון חשיבה חדש ומיוחד.

בדרך כלל שנחשוב על קישוטים לאירוע, נדמיין כל  מיני שלטים מיוחדים המציינים את הכיתוב יום הולדת שמח או מזל טוב לעתים באנגלית ולעתים בעברית. בנוסף, בדרך כלל בלונים יהיו חלק מהקישוטים כי אירוע, בייחוד אם זה אירוע יום הולדת אינו יכול להתרחש ללא ההשתתפות של הבלונים. אך מה אם אספר לכם שהבלונים אכן יכולים לקחת חלק באירוע רק לא בצורה הקונבנציונלית אותה כולם מכירים וראו בכל האירועים שהשתתפו בהם. כאשר אספר על הבלונים, לא אספר על האופן הרגיל של תליית הבלונים אלא על עיצוב האירוע באמצעות הבלונים והשפעתם הגדולה על החלל ועל האירוע.

איך מעצבים אירוע באמצעות בלונים בלבד

עיצוב בלונים לאירועים הוא תחום שהולך ומתפתח בשנים האחרונות יותר ויותר. כאשר מדברים על עיצוב בעזרת בלונים, לא מתכוונים להצבת הבלונים באופן חופשי בחלל אלא לעיצוב של ממש. את האירוע ניתן לעצב רק בעזרת אלמנטים שונים ומעוצבים מבלונים. איך זה עובד? ובכן, כאשר יצרתם קשר עם אמן או אמנית הבלונים הלוא הם אלה שאחראים על העיצוב הגדול של האלמנטים השונים, תחשבו יחד על קונספט לאירוע. הקונספט בדרך כלל יהיה קשור אל אותו אדם החוגג את האירוע. אם האדם הוא ילד שאחד הנושאים האהובים עליו הוא חיות, אמן הבלונים יוכל עצב אלמנטים רבים בצורה של חיות שונות. את שאר החלל אמני הבלונים יוכלו לעצב באלמנטים שונים הקשורים לנושא החיות בין אם זה גן חיות או אפילו ג'ונגל. השולחנות והכיסאות בקלות יכולים להשתלב בין האלמנטים השונים וכך כל החלל בו מתרחש האירוע מקבל תחושה של עולם אחר לכמה שעות. בעצם אמן או אמנית הבלונים יכולים להתאים את האירוע לכל נושא מסוים לכן בבירור ניתן לומר שעיצוב בלונים לאירועים לא מיועד עבור ילדים בלבד. אין זה משנה איזה גיל אתם חוגגים, את עיצוב החלל ניתן להתאים בדיוק עבורכם.

איך בוחרים אמן בלונים

את אמן הבלונים המתאים עבורכם תוכלו לבחור על ידי התרשמות מהעבודות אותם עשה באירועים השונים במהלך הקריירה שלו. ברגע שתמצאו אמן או אמנית שהתחברתם אל עבודותיהם השונות, אתם מוזמנים ליצור איתם קשר ולהתחיל לבנות את הרעיון עבור האירוע הקרב. אמני הבלונים הם מעצבים לכל דבר, עברו הכשרות וצברו ניסיון וידע עשיר בתחום העיצוב באמצעות בלונים. מטרתם העיקרית של אמני הבלונים השונים היא להגשים את חלומכם ולייצר עבורכם את עיצוב הבלונים המושלם עבורכם. למה אתם מחכים, צרו קשר עוד היום עם אמן בלונים מוכשר שאהבתם והתחילו לתכנן את האירוע הבא שלכם שיישאר חקוק לעוד הרבה זמן בזיכרון האורחים שלכם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם