תמיד הקשר בין בלונים לשמחה היה הדוק, לא פלא שילדים תמיד מרגישים אושר ושמחה כאשר הם רואים בלון צבעוני שמרחף לידם. ואכן תמיד הסממן של מסיבות יום הולדת ואירועים שונים נוספים הוא תליית בלונים צבעוניים בצורות וגדלים שונים. אבל למי שעדיין לא יודע בלונים אליפטיים או עגולים הם נחלת העבר כי היום לא די בקישוט או עיצוב בלונים עם הדפסים, או שרשרת בלונים, היום עולם הבלונים מורכב מצורות, דמויות, קישוטים ועיצובים מדהימים. אומנות הבלונאות נלמדת בבתי ספר מיוחדים ומקנים לאמן הבלונים תארים כדוגמת CBA. אנחנו יכולים לפגוש עיצוב בלונים בכל מקום, חל ממסיבות ימי הולדת ועד לאירועי חברה והשקות מוצרים של רשתות. יתרה מכך, אם אתם באמת רוצים להפתיע קחו בלונים והשמיים הם הגבול.

עיצוב בלונים לפי נושאים

כמו שציינו יש מגוון אפשרויות לשימוש בבלונים, אחד השימושים הוא עיצוב בלונים לפי נושאים. כל נושא אפשרי לעיצוב הכל תלוי ביכולות של אמן הבלונים. ניקח לדוגמה עיצוב בנושא של חג כגון פורים, חג הפורים מאופיין בתחפושות, סגוניות והרבע צבע. עיצוב בקונספט של חג בכלל וחג פורים בפרט  ישלב דמויות מוכרות כמו גיבורים למיניהם, מלכים ומלכות, כתרים ואביזרי עזר שונים שיחד יוצרים את אווירת החג. אולם עיצוב לפי נושא הוא הרבה מעבר לכך, ניתן לבחור נושא שאינו ממוקד לפי האלמנטים שבו אלה לפי התפיסה הכללית או נושא. עיצובים לפי נושאים מחייבים את אומן הבלונים להיות יצירתי במיוחד, כך לדוגמה עיצוב בנושא זהירות בדרכים, או פארק היורה, כאן לא די ביצירת דמויות אלה הרבה מעבר לכך צריך לחשב את השטח, את הצבעים ואפילו את האופן בו האווירה הכללית תתן את תחושת הנושא. מבין כל הנושאים המיוחד ביותר הוא עיצוב חדרי אהבה, תארו לכם הצעת נישואין שכולה מעוצבת בבלונים מיוחדים, כל הצעה כזו תתקבל כמעט תמיד בשמחה ואהדה רבה.

בחירה בבלונים לעיצובים מיוחדים

הרבה מעבר לימוש המוכר בבלונים שבו אנו מקשטים מסיבת יום הולדת או שולחנות באירוע ישנו שימוש נוסף וייחודי והוא עיצוב אירועי חברה. כאן מומחיותו של אמן הבלונים חייבת לצאת מגדרה על מנת שהעיצוב יהיה מיוחד ויגרום למשתתפים ליהנות מחוויה מושלמת. במקרה זה חשוב שהאחראי על העיצוב יכיר וידע במה עוסקת החברה וכן יוכל לבחור את הגוונים הנכונים, את הדמויות והעיצובים שיבחר. שוב לזכור כי עיצוב בלונים נכון יצור את האווירה הנדרשת ואילו בחירה בעיצוב בלונים שאינו מתאים ייצור את ההיפך הגמור והכוונה היא שהמשתתפים ירגישו אי נוחות עם העיצוב הכללי, ההרגשה הזו יכולה לנבוע מסיבות רבות כאשר העיקרית היא בחירה לא נכונה בצבעי הבלונים, ידוע שצבעים שונים יוצרים רגשות שונים ואם בחרנו בצבע לא טוב הרי שהנוכחים ירגישו בזה מייד. יחד עם זאת כאשר אתם בוחרים באומן בלונים מקצועי סביר להניח כי יש לו ידע וניסיון בבחירת הצבעים הנכונים והעיצוב שיתאים לאווירה ולאופי האירוע. שילוב של בלונים באירועים הפך להיות נפוץ בכל המגזרים החל מבתי עסק קטנים ועד לרשתות שיווק ענפות וגדולות, הסיבה היא שהבלונים יוצרים תחושת חגיגיות וידוע שאם יש הרגשה טובה, קונים יותר.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם